Tko je pedagog?
Pedagozi su stručnjaci koji se bave odgojem. Pedagozi mogu raditi u školama, vrtićima, domovima za nezbrinutu djecu, učeničkim domovima. Najveći broj pedagoga radi u školama, u kojima su oni osnovni stručni suradnici.
Rad pedagoga u školi možemo podijeliti na više područja: planiranje i programiranje, rad s učenicima, rad s učiteljima te rad s roditeljima. Planiranje i programiranje uključuje planiranje vlastita stručnog usavršavanja i stručnog usavršavanja učitelja, sudjelovanje u izradbi godišnjeg plana i programa škole te planiranje rada i sudjelovanje u radu učiteljskog vijeća. U ovim djelatnostima pedagog surađuje s ravnateljem škole i ostalim stručnim suradnicima (psiholog, defektolog). Pedagog, u suradnji s lokalnim zavodom za zapošljavanje, izrađuje plan i program za profesionalno informiranje. Plan rada s djecom s teškoćama u razvoju i plan rada s darovitom djecom pedagog izrađuje u suradnji sa psihologom.
Pedagog izrađuje plan zdravstvene, socijalne i ekološke zaštite učenika u suradnji sa školskom ambulantom. Zadatak je pedagoga i izradba plana kulturne i javne djelatnosti škole te sređivanje pedagoške dokumentacije.
Pedagog organizira učeničke radionice i dodatnu nastavu, organizira edukativna i odgojna predavanja za učenike, a neka sam i održi.
Pedagozi u radu s nastavnicima provjeravaju realizaciju rada nastavnika (nazočnost na nastavi, realizaciju planova i programa i sl.). Pedagozi analiziraju rezultate škole na područjima uspjeha, vladanja, popravnih ispita i sl. Organiziraju istraživački rad u školama i stručno usavršavanje nastavnika, kao i odgojna i edukativna predavanja za roditelje.
Pedagog OŠ Slavka Kolara Hercegovac: Juraj Marković, prof.
Kontakt: juraj.markovic@skole.hr
Telefon: 043/524-539




Mali podsjetnik za učitelje – kako riješiti sukobe
Faze kvalitetnog rješavanja sukoba:
1. Određivanje problema
2. Stvaranje popisa mogućih rješenja
3. Procjenjivanje svakog ponuđenog rješenja
4. Opredjeljivanje za najbolje rješenje
5. Dogovor o provođenju rješenja
6. Provjera uspješnosti rješenja
PONAŠANJE NASTAVNIKA U SUKOBU:
1. Kada intervenira u učeničkom sukobu:
· Fizičkim razdvajanjem
· Unaprijed dogovorenom rakcijom cijelog razreda zasnovanom na ignoriranju ili ismijavanju ponašanja što dovode do nekonstruktivnog rješenja sukoba
· Skretanjem pažnje sukobljenih strana na nešto drugo
· Nametanjem rješenja
· Prorađivanjem sukoba
2. Kada je u sukobu s učenikom:
· Zdržati osobni mir
· Budite stalno svjesni situacije i nastojte se smiriti
· „Ostavite lopticu“ na učenikovoj strani
· Poslužite se socijalnim umijećima (npr. aktivno slušanje)
· Stavom prihvaćanja osiguravate i potvrđujete poštovanje učenika, a želite li da učenici prihvate i potvrde Vaše riječi, oni moraju osjećati poštovanje prema Vama
· Budite u razredu duhom i tijelom – stvorite tehnike smirivanje; ubacite elemente humora („smijeh je najbolji lijek“)
· U sukobu učitelja i učenika nema i ne mora biti pobjeđenih ili poraženih, već valja tražiti rješenje povoljno za obje strane
· Vi ste samo posrednik – ne namećite svoje rješenje, nego dođite do njega zajednički!
· Ako se situacija ne smiruje potražite pomoć roditelja, kolega, pedagoga i ravnateljice
3. Kada je u sukobu s roditeljima:
· Vaše radno mjesto je škola, ne dopuštajte si rasprave van radnog mjesta!
· Pustite roditelja da se „ispuše“, no dajte mu do znanja da ne trpite vulgarnosti i ponižavanje
· Govorite jasno i energično (ne vikati!)
· Ne budite nasilni i ne prijetite
· Držite se na udaljenosti od barem jedne ruke, tako da ostavite prostora za uzmak
· Pazite na govor tijela!
· Ako sumnjate na veće neugodnosti, osigurajte se s još nečijim prisustvom (kolega, pedagog, ravnateljica)
Školski kurikulum za 2020./2021. šk.god.
Godišnji plan i program rada 2020./2021.
Školska kuhinja i jelovnici 2020./2021.
Izjava o pristupacnosti mreznih stranica.docx
Individualni razgovori ucitelja.pdf
Odluka o koristenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala.pdf
1. razred PS Palesnik.pdf
2. razred PS Palesnik.pdf
3. razred PS Palesnik.pdf
2. razred PS Ladislav.pdf
4. razred PS Ladislav.pdf
1. razred.pdf
2. razred.pdf
3. razred.pdf
4. razred.pdf
5. razred.pdf
6. razred.pdf
7. razred.pdf
8. razred.pdf
Istraživanje tržišta – usluga snimke stanja postojećeg sustava
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET planira započeti postupak javne nabave sigurnosnih komponenti podatkovnih centara – snimka stanja i idejno rješenje, u sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija ... The post Istraživanje tržišta – usluga snimke stanja postojećeg sustava appeared first on CARNET .
03.03.2021. 17:02
INFO Najava radova – Iskon, Bjelovarsko-bilogorska i Pozesko-slavonska zupanija, 8.3.2021.
Postovani, Primili smo obavijest od Iskona o radovima, koji ce se odviti u ponedjeljak 8. ozujka 2021. u 20 sati. Uslijed navedenih radova ce doci do prekida mrezne povezanosti prema ... The post INFO Najava radova – Iskon, Bjelovarsko-bilogorska i Pozesko-slavonska zupanija, 8.3.2021. appeared first on CARNET .
02.03.2021. 11:02
INFO Najava radova – HT – Splitsko-dalmatinska zupanija 5.3.2021.
Postovani, U petak, 5. ozujka 2021., u vremenu izmedju 00:00 i 3:00 sati, uslijed radova na mreznoj infrastrukturi Hrvatskog Telekoma doci ce do prekida mrezne povezanosti prema ustanovama na podrucju ... The post INFO Najava radova – HT – Splitsko-dalmatinska zupanija 5.3.2021. appeared first on CARNET .
« Ožujak 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Korisne web stranice | ![]() |
> CARNet - E-učenje |
> Arhiva Newslettera |
> Online CARNet encikl... |
> CARNet - E-learning ... |
> VIDI online |
> E-knjiznica - PC Chip |
> MZOŠ |
> Zbornica-hrvatski ob... |
> AZOO |
> Nacionalni portal za... |